FAQ FOR KØBERE

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål for købere.

    Spørgsmål omkring oprettelse og “Mit fanSALE”

      Hvorfor skal jeg angive min email adresse når jeg opretter en profil?
      Du vil modtage en vigtige beskeder omkring dine tilbud og salg fra fanSALE. Derudover er din email også dit brugernavn.
      Hvordan kan jeg ændre min email adresse?
      Din email adresse er også dit unikke brugernavn i vores system, og kan derfor ikke ændres af dig. Kontakt vores kundeservice team ved hjælp af vores kontaktformular.
      Jeg har en konto til Billetlugen, og vil gerne købe fanSALE billetter. Kan jeg bruge mit Billetlugen login?
      Ja, dit Billetlugen login gælder både til fanSALE og billetlugen.dk. Du skal ikke oprette dig igen, hvis du allerede er billetlugen kunde. Hvis du er logget ind på billetlugen og åbner fanSALE siden, bliver du automatisk logget ind.
      Hvordan sletter jeg min konto?
      Du kan ikke selv slette din bruger igennem fanSALE. For at slette din bruger skal du sende os en email ved brug af vores kontaktformular. Skriv venligst din email adresse i beskeden, så vil vi slette din konto. Vær opmærksom på vores brugsbetingelser.
      Hvordan kan jeg ændre mine oplysninger?
      Du kan selv ændre dine personlige oplysninger ved at logge ind på “Mit fanSALE” på forsiden. Under “Mit fanSALE”, skal du klikke på “Mine oplysninger”. Her kan du ændre alle oplysninger bortset fra email adressen.

      Spørgsmål omkring tilbud

        Hvad betyder billetlugen.billettjek symbolet?
        Tilbud som er kontrolleret ved hjælp af billetlugen.billettjek er markeret med symbol. Det er ekstra sikkert at købe disse billetter da oplysningerne i tilbuddet kommer direkte fra vores billetsystem, hvor det unikke billetnummer kontrolleres. Du kan få mere information her. Vær opmærksom på vores brugsbetingelser.
        Hvad betyder det når et tilbud er markeret med Fair Deal symbolet?
        Tilbud der bliver kontrolleret ved hjælp af Fair Deal vil have Fair Deal symbolet. Det er ekstra sikkert at købe disse billetter da oplysningerne kommer direkte fra vores billetsystem, gennem et unikt billetnummer. Du kan finde mere information her. Husk at være opmærksom på vores brugsbetingelser.

        Spørgsmål omkring betaling og gebyrer

          Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
          Du kan benytte Dankort, VISA, MasterCard eller Mobilepay til at købe billetter på fanSALE.
          Gebyrer på fanSALE?

          Når du køber billetter på fansale.dk, vil du opleve, at der bliver lagt gebyrer på dit billetkøb.

          Billetlugen bestræber sig altid på, at det både er nemt og billigt at købe billetter og tilbyder tillige personlig betjening til de kunder, der ønsker det. Billetlugen lever af at formidle billetter mellem promotorer (teatre, spillesteder, stadions m.m.) og de kunder, der gerne vil købe en billet. Billetlugens eneste omsætning kommer fra de gebyrer, der er forbundet med køb af billetter via Billetlugen.

          Hele billettens pris går til arrangøren, ligesom det er arrangøren, der fastsætter billettens pris.

          Billetkøbet pålægges et eller flere af følgende gebyrer:

          FanSALE gebyr: 4% af billettens pris betales af henholdsvis køber og sælger, til Billetlugen. Gebyret dækker Billetlugens services i forbindelse med handlen.

          Forsendelsesgebyr: Leveringsomkostningerne afhænger af, hvor billetten skal sendes hen. Billetter, der skal sendes til Danmark, pålægges et forsendelsesgebyr på DKK 40,- pr. transaktion. Forsendelsesgebyr til udlandet er DKK 75,- pr. transaktion. Gebyret dækker print, pakning, porto og evt. genudskrift, hvis brevet forsvinder i posten. Ved nogle events kan du også få billetterne pakket ind til gave for 15,- kr. ekstra.

          Levering med forsendelse mobilbillet koster kr. 10,- pr. køb

          Ønsker du ikke at betale forsendelsesgebyr for post eller mobil, kan du i stedet vælge at få billetterne sendt som Print@Home via e-mail. OBS! I enkelte tilfælde tilbydes denne leveringsmulighed ikke efter ønske fra arrangøren af eventen.

          Hvis billetten bliver væk før arrangementet, kan Billetlugen udstede en ny billet til dig. Modtager du ikke billetten med posten, kan Billetlugen udskrive en ny billet til dig uden omkostning og risiko for dig. Den nye billet vil have en ny stregkode, mens den bortkomne billet bliver annulleret og ikke længere kan anvendes i indgangen til arrangementet. Du skal kontakte Billetlugen med ønske om genudskrivning SENEST 30 HVERDAGE efter dit køb. Efter 30 hverdage er det dit eget ansvar, hvis billetten bliver væk, og du kommer derfor til at betale for genudskrivning af billetten.

          Gebyret for at genudskrive en bortkommet billet er DKK 60,- i ekspeditionsgebyr og evt. forsendelsesgebyr. Dette gælder ikke mobilbilletter, der er gratis at få gensendt. Når en genudskrivning er gennemført, er det ikke muligt at fortryde genudskrivningen, da de oprindelige billetter er annulleret.

          Spørgsmål omkring levering

            Hvor finder jeg leveringsstatus på min ordre?
            Du kan se leveringsstatus under Mit fanSALE. 

            Andre spørgsmål om fanSALE

              Hvordan tilmelder eller afmelder jeg mig fanSALE-nyhedsbrevet?
              Det er i øjeblikket ikke muligt at tilmelde sig fanSALE nyhedsbrevet.
              Hvordan kan jeg holde mig opdateret når interessante billetter bliver tilgængelige på fanSALE?
              Med vores søgefunktion kan du få en email når der er ledige tilbud. Se under "Mit fanSALE" for mere information.
              Hvordan kan jeg kontakte fanSALE?
              Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du kontakte os her.
              Vi bruger cookies til at få vores hjemmeside til at fungere ordentligt, personalisere indhold og reklamer, tilbyde funktioner i forhold til sociale medier og analysere vores trafik. Vi deler også information vedrørende din brug af vores hjemmeside på vores sociale medier, i reklamer og med analytiske samarbejdspartnere. For mere information om vores datapolitikker, kan du besøge vores privatlivspolitik.