FAQ for sælgere

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål for sælgere.

    Spørgsmål om oprettelse og om “Mit fanSALE”

      Hvorfor skal jeg skrive en email adresse når jeg opretter mig?
      Du vil modtage vigtige beskeder omkring dine tilbud og salg fra fanSALE. Deruodver er din email også dit brugernavn.
      Hvordan kan jeg ændre min email adresse?
      Din email adresse er også dit unikke brugernavn i vores system, og kan derfor ikke ændres af dig. Kontakt vores kundeservice team ved hjælp af vores kontaktformular.
      Jeg har en konto på Billetlugen, og vil gerne købe fanSALE billetter. Kan jeg bruge mit Billetlugen login?
      Ja, dit Billetlugen login virker både til Billetlugen.dk og fanSALE. Du behøver ikke registrere dig igen, hvis du allerede er Billetlugen kunde. Hvis du er logget ind på Billetlugen og åbner fanSALE siden, vil du automatisk blive logget ind.
      Hvordan kan jeg slette min konto?
      Du kan ikke selv slette din konto på fanSALE. For at slette den, bedes du kontakte os via vores kontakt formular. Husk at skrive din email adresse. Vi sletter herefter din konto. Vær opmærksom på vores brugsbetingelser.
      Hvordan kan jeg ændre mine oplysninger?

      Du kan selv ændre dine personlige oplysninger på fanSALE. Log ind på fanSALE og tryk ”Mit fanSALE” på forsiden. Her kan du trykke på ”Mine oplysninger” og ændre alle dine oplysninger, bortset fra din email adresse. Husk derefter at gemme dine ændringer.

      Hvordan opretter jeg et tilbud?

        Hvad betyder antallet af billetter i et tilbud? er det muligt bare at sælge nogen af mine billetter?

        Antallet beskriver altid det samlede antal billetter du tilbyder. Så hvis du f.eks. har 2x2 sammenhængende billetter, skal du indtaste antallet 4, og i sædebeskrivelsen informere potentielle købere om at ikke alle billetterne er sammenhængende. Ellers kan du oprette to forskellige tilbud med 2 billetter hver.

        Du kan vælge om du vil sælge hele tilbuddet samlet, eller om du vil sælge dine billetter enkeltvis eller i par. Med muligheden “Hele ordren” vil alle dine billetter blive solgt sammen. Med muligheden “Enkelbilletter” kan alle billetter eller dele af tilbuddet blive solgt. med muligheden “I par” kan enten alle billetter eller kun et lige antal billetter blive solgt.

        Hvordan sætter jeg prisen på mine billetter?

        Du kan selv bestemme prisen på dine billetter. Du kan højest sælge billetterne til den originale billetpris og som minimum sælge dem til 1 kr. På fanSALE kan du ikke tilbyde gratis billetter.

        Vær opmærksom på at vi ikke kan garantere at dine billetter bliver solgt.

        Hvad er billetlugen.billettjek?

        Alle billetter solgt via Billetlugen A/S platforme, har et unikt billetnummer. Billetnummeret skal indtastes af sælgeren når man opretter et tilbud ved hjælp af billetlugen.billettjek. Udfra billetnummeret kan vi se oplysninger om hver billet, så som event, sædenummer og om billetten stadig er gyldig.

        Hvad betyder Fair Deal symbolet?

        Når dine Billetlugen billetter ikke bliver sat til salg til højere end den originale pris, bliver de markeret med Fair Deal symbolet. Du kan læse mere om Fair Deal her. Vær også opmærksom på vores brugsbetingelser.

        Jeg har fortrudt. Jeg vil ikke længere have mine billetter til salg. Hvad kan jeg gøre?

        Du kan slette et tilbud, så længe du ikke har solgt nogen billetter. Du kan gøre dette under "Mit fanSALE" og "Mine tilbud".

        Spørgsmål om betaling samt fordele ved fanSALE

          Hvad er fordelene ved fanSALE?

          På fanSALE er det nemt, hurtigt og sikkert både at sælge og købe billetter.

          • Mere pålidligt: Vi udelukker upålidlige købere.
          • Få klager: Billetterne er kontrolleret via Billetlugen.billettjek.
          • Mere sikkerhed: Du modtager pengene direkte fra os og ikke fra køberen. Det betyder at du er sikret mod snyd.
          • Mere service: Vores kundeservice er klar hvis du har brug for hjælp.
          Hvornår modtager jeg betalingen for billetten?

          Når køberen har modtaget billetterne, vil vi overføre købsprisen minus fanSALE gebyr på 4 % til din bankkonto indenfor 2- 5 hverdage. Afhængig af behandlingstiden hos banken kan det tage et par dage før du kan se beløbet på din konto.

          Hvorfor skal jeg som sælger angive mine bankoplysninger?

          Vi overfører salget til din konto. For at kunne gøre det har vi brug for dine bankoplysninger. Husk venligst at opdatere dine bankoplysninger hvis de har ændret sig siden dit sidste salg.

          Andre spørgsmål om fanSALE

            Hvad sker der når mine billetter er solgt?

            Når dit tilbud er solgt, vil du automatisk modtage en email med mere information.

            Hvordan kan jeg afmelde fanSALE nyhedsbrevet?

            Du kan til enhver tid afmelde dig fanSALE direkte i nyhedsbrevet, eller logge på din profil "Mit fanSALE" på forsiden. Herunder ændrer du dine tilmeldinger i "Mit data", hvor du kan tilmelde eller afmelde dig fanSALE-nyhedsbrevet.

            Hvordan kan jeg kontakte fanSALE?

              Hvordan kan jeg kontakte fanSALE?
              Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål, kan du kontakte os her
              Vi bruger cookies til at få vores hjemmeside til at fungere ordentligt, personalisere indhold og reklamer, tilbyde funktioner i forhold til sociale medier og analysere vores trafik. Vi deler også information vedrørende din brug af vores hjemmeside på vores sociale medier, i reklamer og med analytiske samarbejdspartnere. For mere information om vores datapolitikker, kan du besøge vores privatlivspolitik.